Tisdag....snart Onsdag!

Ja det ä ju som jag säger dagarna bara går...snart är det fredag igen!

Träning 60 min idag! Måste faktiskt säga att jag är så stolt över min älskade dotter som är så tålmodig med hennes mamma som blivit lite av en träningsnarkoman. Hon sitter så snällt framför datorn när jag tränar...Ska ju bli ändring på det när vi flyttar sen, då kan hon ju vara i sitt rum eller nåt för då finns ju mer plats!!!  Å va jag längtar!!!

Var förövrigt på en intressant föreläsning idag. Det handlade om elever med dyslexi och hurvida man ska underlätta för dom i ämnet engelska. För det är ju såhär att har du dyslexi och har svårt för svenska så blir det ju så mycket svårare med engelska. Väldigt intressant var det att höra på. Man fick lite nya ideer om hur man kan göra...

Nu ska jag äta upp mina morotsstavar...mmmm va gott det är!!!

KRAM å go natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0