Sommartid!!

Jaaaaa vi går mot ljusare tider och det är ju helt underbart!! Dock inte så underbart just idag, hade behövt den där timmen i min skönhetssömn. kom hem fyra vintertid alltså FEM sommartid. Det börjar kännas nu kan jag säga....Det blir en tidig kväll i dag.

Har vart på 9-års kalas idag...Kevin fyllde år i veckan. Han var nöjd över sina "police force" grejer! Det va ju bra.

Ska lägga in korten från kameran till datorn sen.

Nu ska jag äta pommes å aioli mmmm det ä riktig bakfyllemat!!

För övrigt hade jag det såååå roligt igår. Det var en lyckad förfest. Dock så blev det inte så många som blev med in till stan. S var ju den som skulle med men hon bangade....det blev lite för mycket av det goda. Hon tog kvälen vid TIO. Det ä orutin S!!! Vi får ta igen det en annan dag. Tur då att man har andra brudar som ställer upp Fia å Anna följde med mig in. Vi shakade loss på röda rummet! Mycke trevligt ställe!! Vi kom i rättans tid innan kön bildades... Kvällen blev lyckad dock så fanns det vissa saker som kunde fått lite annorluna slut... Framförallt TVÅ saker slutade inte som jag velat. Men man kan ju inte få allt... Nästa helg är det påt igen. Då blir det fest med Forsmansbrudarna! Vi ska bowla å käka god mat. Kommer bli roligt tror jag...Kan ju hoppas att kvällen slutar lite bättre då men det är ju en person mindre ute då. H*n ska ju vara hemma!!

Nu ska jag mysa i soffan!!

Tingeling tingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0