Snyft snyft snyft....

Idag var det sista dagen med klassen innan praktiken....å va jag kommer sakna alla eller ja många av dom! Vi hade ett litet kramkalas innan vi skildes åt. Nu är det 7 VECKOR kvar tills vi ses igen...lång tid! Å då har vi BARA 5 veckor kvar i skolan, sen är det slut liksom. Ser fram emot vår lilla kryssning vi ska göra i MAJ. Det ska bli sååå roligt!! Festa i 48 timmar!!! Kommer bli många tårar då...

Igår hann jag med mycket...
*Gick i skolan
*Hade klass för ett par tjejer i klassen
*Åkte hem....med bil.
*Handlade
*Hämtade Ebba som var hos broder å Nellie.
*Åkte hem...
*Bakade....morotskaka, browniekaka å lakritsmaränger. (Som skulle med till fikat på skolan idag.)
*Tränade 45 min.
*Skrev nästan klart min etik uppgift
Däremellan så utfodrade jag Ebbis å så läste saga för henne å sen låg jag brevid henne när hon skulle sova.
Ja jag kände mig ganska effektiv igår...hoppas det hänger i?!?

Nu ska jag försöka göra klart så mycket jag bara kan på min tenta som ska vara klar imorgon....

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0