Snart så....

En dag kvar sen är det HELG!!!! ååå det ska bli sååå skönt...imorgon kommer mammas hjärta å vi ska myyyyyysa!! På lördag blir det fest!!! Å det ska bli sååååååååååå roligt!!! Längtar som fan å det har jag gjort sen i söndags....konstigt egentligen så ont i huvudet jag hade då....men men det gäller å ligga i om man vill ligga på topp, eller??

Idag ska det komma hit fyra stycken å kolla på lägenheten...har städat upp det mesta men de får ta det som det är. Jag ska ju trotts allt snart flytta.

Sen blir det en promenix, ska iväg å hämta Oliwer, ska vara barnvakt ikväll! Passar på att ta en promenad. Det är ju en bit till dagmamman på runnevål.

Nä nu ska jag göra lite nytta....har lite extra energi har druckit ett par koppar kaffe för mycket!

Hej hopp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0