Snart natten...

Japp ska snart lägga mig ska bara blogga lite först.

Har gjort ganska mycket på tentan som ska in imorgon...ska bara skriva in den i first class, med vissa ändringar.
Imöra ska vi till BVC halv tio, Ebba ska kolla öronen igen det var inte riktigt bra sist. Hoppas det ä bra...
Pratade med Min handledare på praktiken förut å vi bestämde lite inför de kommande 7 veckorna. Ska bla vara på särskolan (högstadiet) å även på någon förskola/dagis. Ska bli roligt!
Har tränat 45 minuter idag åxå...är riktigt stolt över mig själv. Snart TVÅ veckor med träning VARJE dag (45 min) Fick en ny dvd idag på posten. Den va jäkligt jobbig, "Fast och välformad" heter den. Det är så bra när man har många dvd:er å välja mellan. Man tränar verkligen ALLA kroppsdelar.

Nä nu ska jag lägga mig.

Sov gott alla därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0