Snart måndag....igen!

Känns inte som det är annat än måndag å fredag...Älskar ju fredagar dock!

Sitter just nu å kollar på Beck med datorn i knät.... Har laddat upp bilder på fejjan...bara å gå in å kolla.

Har skickat ett mail till söta Felicia som ska hjälpa mig med lite bloggdesign...Du ä go du!!
Vi får se hur resultatet blir...

Känner inte för att ta tag i nåt fast jag har en massa å göra....vi får se hur det blir.

Nu ska jag se klart på Beck sen ska jag sova....

Imorgon är det praktik igen. Ser fram emot kommande vecka!

Förresten så har jag ju glömt å berätta....jag har ju sökt lite sommarjobb. Hoppas på svar inom kort. Vill ha det klart NU!!

Ha de gött!!
Pöss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0