Snart fredag snart fredag snart fredag....

Jaaaaa snart är det fredag!!  Å då mina vänner kommer dotterns pappa hem...å det ska bli såååå skönt att få vila öronen å psyket lite!! Jag känner att det är tur att han kommer nu för så mycket mer hade jag nog inte orkat med... Blir ju lite mycket nu när hon ä sjuk åxå. Ja ja nu får jag sluta klaga...eller??

Idag blev det iaf bestämt att vi i Fagerås BK inte ska något damlag i år. Sorgligt men det finns liksom inget annat att göra, finns liksom inget intresse. Så nu får det bli KORPEN istället. Det ska faktiskt bli roligt...inte så seriöst!! Det tycker jag om...oseriöst ska det va!!

Nä nu ska jag ge Ebba lite mat, hon har beställt tomtegröt idag så det har jag stått å kokat nu....

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0