Snart blir det sängen...

Börjar bli sliten i ögonen...ska nog lägga mig å snosa lite på min älskade dotter som slocknade av trötthet ganska snabbt ikväll! Kan ju räkna med att hon vaknar skapligt tidigt imöra...
Ska ta å städa lite mer imöra. Ska ju som sagt va här på förfest imöra! Skulle vart in på barnmässan omöra men jag får se om jag orkar å har lust. Jag blir bara så depp av detta skitväder som ä utanför fönstret...blir nog inne HELA dagen imorgon tror jag. Ska inte sätta min fot utanför lägenheten, förutom när jag ska lämna Ebba hos Nellie.

Det är så mycket annat som snurrar i mitt huvud just nu, kan inte gå in på allt här men det ä mycke som tynger mina tankar. Inte för att jag tänker å grunnar så mycket men det finns där i bakhuvudet HELA tiden! Ska jag ska jag inte? vill jag vill jag inte? ska det va så eller inte va så? när? var? hur? nu eller aldrig? ja/nej? han eller han? jobb/arb lös? tur/otur? Frågorna ä många likaså tankarna....Hoppas det kommer ett svar nångång...kanske på posten. Vem vet? Eller så kanske det knackar på dörren en vacker dag...hmm?? Den som lever får se...

Nu ska jag försöka sova, det kan vara svårt ibland när man har mycket att tänka på. Tur man har tabletter för det....

Sov gott mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0