Snart blir det myyyyys!!!

Ikväll är det fredagsmys!! Det blir tacopaj å sallad!! Å liiiiite godis... Sen blir det väl Lets Dance....

Ska in till stan sen å hämta flyttkartonger (banankartonger) Vill börja packa...NUUU!! Tänkte börja packa de saker som jag inte använder så mycket...typ gardiner å sängkläder. Kan ju ställa ner kartongerna i förrådet sålänge.

Nu ska jag bli lite poetisk igen...

För mannen är kärleken en bisak, för kvinnan hela tillvaron.
Lord Byron


Gammal kärlek rostar aldrig.
Gammalt svenskt ordspråk


Kärlek som uppstår plötsligt tar lång tid att bota.
Jean de la Bruyère


Kärlek utan barn är bättre än barn utan kärlek.
Artur Lundkvist

Om
av okänd

Om en droppe vatten var en kram,
skulle jag ge dej havet.
Om ett moln var en puss,
skulle jag ge dej himlen.
Och om kärlek var värme,
skulle jag ge dej solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0