Skallebank...

Som Öyvind skulle sagt...Å det betyder huvudvärk på svenska. Å det har jag idag...det var längesen jag hade det dagen efter, men i övrigt ä jag pigg! Tog precis en dusch å då blir man som en ny människa!!
Festen igår va lyckad!! Trevligt sällskap, god mat å myyyycke dricka!! Kvällen slutade i stan på ANKAN. Det va jag å Sussie som åkte in, dom enda singlarna på festen. Mycke trevligt där...;-)hehe
Vi bestämde att nästa gång så ska vi ha tjejfest hos mig, vi får se vad det blir för tema jag har några förslag.... Det får bli nån gång fram i maj/juni...

Ska försöka ta mig till Fia sen å hämta kameran. Så kommer det bilder ikväll.

Nu ska jag ringa lite...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja ja bilder !!! alltid lika kul!!

2009-03-22 @ 16:10:34
URL: http://partystudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0