Sjuk dotter...

Japp Ebba är sjuk, feber, förkyld å hostig. Idag var det ju min första dag på praktiken så jag hade tur att mamma va ledig idag för då kunde hon ta Ebba under dagen.  Hon hade vart hängig hela dagen å så hade hon sovit middag. Hon har fortfarande feber men den har inte kommit upp så mycket i temp, hostan å förkylningen däremot...den håller i sig!
Imorgon får vi bli hemma, får väl hoppa praktiken imorgon. Så får vi se hur hon mår imorgon, på torsdag måste jag iväg för då ska jag ha hand om spec-eleverna själv för min handledare är på kurs. Så om Ebbis fortfarande ä sjuk så får vi ringa på farmor å kolla om hon kan förbarma sig över barnbarnet en dag.

Det var en tjej här idag å kollade på lägenheten så vi får se om hon vill ha den eller inte. Hoppas hoppas...
Har börjat packa lite kartonger idag åxå. det blev sex kartonger tror jag å sen blev det fem plastsäckar med gardiner, kläder osv som inte används.Skönt att ha börjat med packningen ifall det skulle bli flytt tidigare. Har ju hela dagen imorgon på mig åxå...då ska det packas!!!

Idag blev det 1h 15min träning! Tog ett dubbelpass idag,det ä tur man har flera tv-apparater. Det ser nog jäkligt roligt ut i vår lilla etta...Jag ser på tvn(bygglov på 4:an)samtidigt som jag har Ebbas lilla tv på med tränings dvd:n. Jag står/ligger å tränar framför tv-apparaterna å Ebba sitter i soffan med datorn i knät å spelar bolibompa. Snacka om lustiga familjen.... Men man får inte vara fantasilös;-) Jag har gett mig fan på det här med träningen...nu jäklar ska jag träna min degmage!!!

Nu ska jag lägga mig under täcket å hoppas på sköna drömmar...man kan ju alltid hoppas?!
Onsdag imorgon...hehe lilllördag som jag kallar det!!! Vem vet kanske händer det något roligt då....

Puss å go natt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0