Så var den borta!!

Ja den smälte bort lika fort som den kom....å då pratar jag ju om snön som föll från himlen igår. Skönt!! Nu hoppas jag att det inte kommer ner nåt mer.

Idag har det gått i ett...hem från skolan å direkt i grytorna eller ja stekpannan rättare sagt. Det blev pannkakor till mat idag. Sen bar det iväg med Ebba till broder där hon skulle va när jag skulle till stan på Mary Kay. Mamma skulle komma dit sen å passa Ebba å Oliwer. När jag lämpat av henne så bar det in till stan, var tvungen in på Bergvik å köpa linsvätska å strumpbyxor. Å sen åkte jag till måndagsmötet...satt med på en klass idag iomed att jag ska ha min första "egna" klass imorgon. Nervös....men det ska nog gå bra.
Hade turen med mig idag igen...Vi har alltid lotteri mellan gäster å konsulter å det var TREDJE gången i rad som jag vann!! Idag var vinsten brun utan sol, förra veckan var det en after sun å gången innan det så var det en ögonskugga. Man ska väl inte hoppas på en fjärde gång...

Hämtade upp Ebbis på vägen hem å hon va såååå trött!! Hon somnade på två röda.... Jag såg på CSI å tränade på samma gång, slog två flugor i en smäll som man brukar säga...Kan ju träninsprogrammet utantill nu. Så det blev 45 minuter idag igen....Jobba på ett å två!!! Det är snart sommar, inga tjocka tröjor å gömma sig bakom.

Nu ska det bli sängen...å kanske man får drömma någon härlig drömm?!?

Puss å hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0