Så har man gjort dagens stora gärning...

MM just det. Va barnvakt till söta Oliwer!! Inga problem han ä ju såååå snäll, vi spelade innebandy å så åt vi smörgås...sen satte vi oss i soffan å myste. Det tog inte många minuter tills de stora blå sa go natt!! Han hade nämligen inte sovit middag...så det gick på bara några minuter.

Gick ju till broder å hem igen så väl hemma så var jag ju uppvärmd så det var bara å fortsätta träna! 1 timme blev det idag, tog två program på 30 minuter. Nu har jag precis duschat å ska lägga mig å slappa i sängen!

Imorgon kommer Ebbis å vi ska bara mysa imöra...go mat å lets dance!! Lite godis åxå kanske...

Nu ska jag hänga tvätten...sen blir det lite kvällsmat sen blir det natta!!

Puss på er därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0