Onsdag...

Ja Tisdagen bara försvann...Var först på praktik å sen iväg till stan å jobba på bussis!

Idag har jag vart på Fageråsskolan på praktik...som alla andra dagar! Idag var jag med på lågstadiet å hjälpte till! Dom ä ju bara fööör söta i den åldern!!

Nu ä jag hemma på en snabbvisit sen ska jag iväg till stan å besikta bilen åt Fredrik å sen ska jag åka till Kristinehamn på en föreläsning. En tjej med autism kommer å pratar om hur det är att leva med autism hon har även med sig sin mamma.
Men innan det blir föreläsning så blir det fika med söta Kim från klassen. Ä ju kul å träffas nu när man inte ses på länge! Å så kom det ju in pengar på kontot idag åxå....väl värt att fira!! Har vart på minus där ett tag.

Nä nu skka jag fixa lite sen ska jag dra mig in mot stan....

Puss på er!!

Kärleken är...
... underbar
... oförutsägbar
... förunderlig
... fantastisk
... egendomlig
... förväntan

Kärleken är också...
... nyfikenhet
... lekfullhet
... fantasi
... upptäcktsfärd
... glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0