Nu går det neeeeeeeeeeeerrr......

Mmm nu ä jag inge pigg. Det går neråt i svackan igen.... Hoppas man tar sig upp snart men jag har lite funderingar på hur jag ska göra för att det kan bli bättre. Jag ska avsäga mig lite grejer...jag måste bara FÅ VA!!! Det är så mycket hela tiden.

Kunde inte somna igår kväll pga all cola tror jag. Somnade inte förräns efter ett tror jag. Å resultatet av det blev att vi försov oss imorse. Vaknade tio i ÅTTA då jag skulle vart på NYA praktik platsen. Med svansen mellan benen kom jag in kvart över åtta! Snabbt jobbat ändå tycker jag...Lämnade Ebba innan åxå.


Missade en läkartid idag åxå...skitsamma känns det som. Får väl en ny kanske. Har ju frikort så det kostar mig inget...hoppas jag.

Nu ska jag ta tag i mitt liv....eller vissa delar av det iaf!!

Pöss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0