Jag vill...

*Flytta NUUUU!!! (ä trött på den här skitlägenheten)
*Ha en nybesiktad bil! (just nu är det körförbud på den...tur man kan låna bil i ett par veckor)
*Ha pengar!! (en miljon...nån?? ja jag tackar inte nej till TVÅ heller)
*Att någon kommer å hänger min sista tvätt som ligger i maskinen (fast det kan man väl se sig i stjärnorna efter)
*Att hjärtat ska sluta slå så hårt (mår piss....rent ut sagt. Hur kunde det bli såhär?)
*Ha min första klass gjord (till veckan smäller det....nervös!! Men det ska bli roligt!!!)
*Gå ner sex-sju kilo å få en vältränad kropp...(VÅR!! Jag vill ha vår så jag kan börja gå ut å gå...)
*Att ödet ska bestämma....(när? var? hur? ja vem vet??? men jag vet ju med VEM...)



"Säg till om jag stör",
sa han när han steg in,
"så går jag meddetsamma".
"Du inte bara stör",
svarade jag,
"du rubbar hela min existens.
Välkommen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0