Inte länge kvar nu....

Nu handlar det bara om ett par timmar...sen ska jag bara njuta av TYSTNADEN!! Pappi ringde för en stund sen å dom hade precis landat. Nu ska dom bara åka med bussen hem. Fast han kunde ju inte ta henne direkt för han måste sova lite först....så han skulle ju ta henne imöra. Ja har man haft SEMESTER i TRE veckor så behöver man nog vila upp sig....eller?? Nej jag är inte irriterad....vila på bara!

Just nu så sitter jag å lyssnar på Ebbas grin...fasiken va jag ä trött på det. Hon har fått för sig att hon ska ha TUTTEN. Den var det ju ett tag sen hon slutade med...men den är ju så GO!! Skriker å gapar....har nog hölt på i en halvtimme nu. Konstant....Vi är nog lite trötta på varann just nu. Ska bli skönt att få ett avbräck!!

Nä nu ska jag göra något annat...jag vill ut bort från skriket!

Heeeeeeeeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0