Hemma igen för att snart åka till nästa jobb...

Japp en dag gjord i skolan. Å jag bara älskar att va ute på praktik! Trivs så jäkla bra. Alla underbara barn man får träffa varje dag...eller ja nu överdriver  jag kanske lite. ALLA barn ä inte lika underbara. Men det ä ju inget vi ska gå in på här.

Nu ä jag bara hem å vänder i princip. Ska iväg in till stan på Mary Kay. Jobb jobb jobb...Men det ä ju kul!
Ikväll ska vi ha SPA kväll.

Har en massa måsten som ska göras åxå...inte roligt men så är det väl för det mesta. Det skulle ju se ut om man bara gjorde det som va roligt...eller? Iaf det jag MÅSTE göra idag ä: Skicka ut sms till alla berörda ang lördagens fest...
Träna, kan ju inte bryta trenden att INTE träna idag....ä riktigt stolt över mig själv (åter igen!!) Det blir ikväll efter MK.
Inte så mycket mer jag MÅSTE göra idag. Sen är det bara en massa måsten resten av veckan. Plocka reda på all tvätt som ligger i högar, det är dock ihopvikt det ska liksom bara in i garderoben. Ska ju ha förfest här till helgen så då måste så mycket som möjligt va undanplockat...ska försöka packa lite fler kartonger. Det ä mycke nu.... Imöra efter praktiken så ska jag direkt in till stan å jobba kväll på Forsmans. Kommer inte hem förräns sen på kvällen.

Nä nu måste jag skynda mig!

Hej på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0