Go morgon underbara FREDAG!!!

Tjihooo!! Det är FREDAG idag å det är ju helt underbart!! Fredag ä bästa dagen på hela veckan....HELA helgen framför sig!
Idag ska vi inte göra så mycket, invänta att pappi ska hämta dottern. Hon längtar!! Det första hon frågade imorse...När kommer pappa? När hon åkt vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...njuta av tystnaden. Ett tag iaf sen kommer man väl tröttna på det mä. Funderar på IKEA en sväng ikväll...bara strosa runt. Å så ska jag ju till systemet ¨å inhandla inför imorgon. För då är det TJEJFEST!!! Hoppas att inte Fia blir sjuk den här gången... Det ska bli roligt!!!

Nä nu ska jag kolla runt lite på nätet sen ska jag kanske göra något nyttigt.....

Ska nog ta en promenad sen åxå...med stavarna å mp3:n i öronen!! Det är avslappning det.....

Ha det tills vi ses igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0