Ge mig styrka....

Ja jag behöver all styrka jag kan få... Fattar inte riktigt var jag ä på väg. Ångest attackerna duggar tätt. Höjde dosen förra veckan så det kan vara det som spökar....det är ju en av biverkningarna. 
Blir sur å grinig för minsta lilla...det är tyvärr Ebba som får ut för det. Å då får man ännu mer ångest... Kan säga att det inte känns så bra átt jag ska ha henne själv sååååå länge. Men jag ska väl klara det åxå....man är väl gjord av stål!!

Hade Mary Kay ikväll...det va skönt att komma iväg lite. Vila öronen...å allt annat.
Ebbis va hos kusinerna på Hagvägen! Så då va hon nöjd!!



Nä nu ska jag försöka att sova lite...  Om jag inte fastnar här vid datorn vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0