Fy F*N för snö!!!

Ja kan man bli mer trött på snö. NU FÅR DET VARA BRA!! Är det inte snö till jul så kan det kvitta över huvudtaget...det ä vad jag tycker!!
Har iaf åkt fram å tillbaxs till Arvika idag TVÅ gånger. Japp idag har jag agerat färdtjänst. Vi skulle ha kalas idag jag å min broder som för övrigt fyller år idag. Grattis!! Å så grattade vi Brorsans fru som fyller år framöver... Iaf så skulle ju såklart Farfar komma! Jag hämtade honom (ja det är alltså han som bor i Arvika) å sen körde jag hem honom igen. Inge roligt väglag men men det gick ändå. Säker förare som man ä;-)

Fick presenter idag...pengar och presentkort på IKEA!!! Ska bli sååå roligt att få köpa en massa nya grejer till lägenheten, när vi flyttar!!! Stort fika kalas var det åxå men jag höll mig å tog inte såååå mycke som jag skulle velat. Nu jädrar ska magen bort. Tränade 45 min ikväll...har gjort det varje dag den här veckan. Å det har jag tänkt mig å fortsätta med! Längtar tills det är vår eller ja bart på marken så man kan gå ut å gå. Ska bli så skönt när man flyttar upp till Kilslund, då blir det närmare till Höjda. Då ska jag ta stavarna å gå ut å gå...nära å bra!!! Mp3-spelaren i öronen med bra musik annars går det inte... Väntar på min nya mp3 som ska komma den här veckan tror jag. Beställde ju 2nr av IFORM å iomed det så fick man en mp3! Skit bra lurar som man liksom hänger på örat...har alltid lite problem med det när jag ä ute å går. Å så är det beat funktion på den. Åxå bra för då kan man ställa in hur snabb takten ska vara!!

Nä nu ska jag läsa lite i min bok som ska vara utläst till på tisdag...har kommit halvägs! Det är en bra bok så jag tror inte det ska vara något problem att hinna läsa ut den.

Puss å go natt på er!!

Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag.....hmmm ja undrar när??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0