Fullspäckad tisdag!

Började dagen med att ha teckenspråk. Vi hade bara en liten genomgång...lite basic tecken som kan va bra att ha. Sen hade vi NPF å det va lika givande som vanligt.

På lunchrasten idag så hade jag min första hudklass. Gick bra men kände mig lite stressad...fick med det viktigaste tror jag! Imorgon så blir det en klass till då hemma hos ett par tjejer som går i klassen. Så imorgon blir det bilen till Kristinehamn så man kan åka hem när man vill sen...

Just nu så sitter jag å lyssnar på en gnällig Ebba å det är såå enerverande kan jag säga. Längtar efter hennes far...man blir ju ganska bekväm med att ha varannan vecka, så därför blir det påfrestande å ha en extra vecka. Men det får väl gå det å.... Pratade med Fredrik förut å dom hade det bra nere i solen, å jag ä inte ett dugg avis. Semester, sol å sprit! F*n va jag skulle vilja byta med honom nu!

Nä nu måste jag gå....Hon är sååååå grinig på mig.

Måste börja på tentan som ska vara inne på fredag å sen ska jag träna....å sen har jag en massa andra uppgifter som ska göras.....måste jag säga att jag ä STRESSAD!!!

Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0