FREDAG!!!!

Tjihoooooo!!!!! Det är fredag å det är den bästa dagen på hela veckan! HELA helgen framför sig!!

Lämnade Ebbis hos dagmamman imorse. Åkte direkt å solade (vet att man inte ska göra så men....jag ä nog inte ensam om å göra så) När jag kom hem så skulle jag egentligen pluggat på tentan men jag blev i städartagen istället. Hinner börja kolla på tentan sen...har inte så mycket städning kvar.

Måste bara visa hur min stukade fot ser ut idag....



Blå, lila, gul, grön.... idag är den lite mer öm igen. Men det ä väl inte så konstigt för imorse så trampade jag fel å vrickade till den igen men dock inte så farligt som sist.

 
Här är min sötis idag...stylade henne lite innan hon åkte till dagmamman.
Ä ju lite kul nu när hon börjar få så långt hår...


Nä nu ska jag städa klart sen ska jag träna lite... Har ju börjat mitt nya liv nu. Tränar VARJE dag hemma framför tvn. Har gårr med I IFORM, man får en ny dvd var 3:e vecka...dom ä jättebra! Det är olika träningsprogram på varje dvd. Beach 2009 here i come!!

Hej på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0