FREDAG!!!

The best day of the week!! Har vart å hämtat min sessa hos dagmamman....å det va skönt! Har inte sett henne på EN vecka, det är inte så ofta det händer brukar alltid träffa henne fast det ä pappa vecka. Men den här veckan kände jag att det var ett välbehövligt break!

Va fan ä det för väder ute egentligen....fan va sur jag blir!! HATAR verkligen snö!!! Ååååå jag vill ha VÅR!!!

Ska in till stan sen å skjutsa Fredrik å Jonas. Sen ska vi passa på å uträtta lite ärenden. Handla mat, gå på systemet å så ska vi inhandla en present till Ebbas kusin som har fyllt 9. Kalas på söndag! Kl 12,00...undrar hur bra man mår då??

Ikväll blir det final i Lets dance. Jag hejar på Laila, men tror tyvärr att Magnus tar hem segern.

Nu ska det pussas lite på älsklingen....

Höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0