En trägårdsslang i halsen...

Ja så kändes det....Gastroskopi var inte så trevligt, trodde inte att själva slangen dom skulle föra ner i magen va så tjock. Fan det va som å trycka ner en trädgårdsslang. Fan va äckligt det va!! Men nu är det gjort å jag hoppas att det var första å sista gången i mitt liv som jag behövde göra det. Dom tog två prov i magen, ett i tarmen å ett i magmunnen. Får se vad svaren visar. Det såg bra ut iaf.

Var ju en sväng till farfar åxå när jag ändå var i Arvika. Det var trevligt! Vi var ut å käkade efter jag vart på sjukhuset. Kul att förgtlla farfars dag som annars är ensam på dagarna. 85 år å pigg som en 50 åring!!!

Snabbt hem å hämta Ebba som var hos sin kusin å lekte.Å snabbt hem därifrån för jag skulle in till stan. Mary Kay idag igen. Å idag var det premiär för Ebbas nya barnvakt. Hennes kusin Fannie ska få äran att vara barnvakt när jag är i behov av det. Hon tyckte det va jättekul å det hade gått bra. Hon ä ju bara för söt!! Det blir ju kanske lite roligare när vi flyttat sen å får större...ja ja nu vet ju att det funkar.

Nu ska jag ta å lägga mig å sova för imorgon börjar den 7 veckor långa praktiken....ska bli roligt!!

Å så blev det 30 minuters träning idag åxå. Känner mig riktigt stolt...Hoppas att karaktären håller i sig!

Puss å go natt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0