En stor kämpe har somnat in....

När jag nu sitter å skriver så faller mina tårar nerför mina kinder. Dom faller för en kvinna jag aldrig träffat men jag har följt hennes blogg sen en tid tillbaka och hon har verkligen fått mig att inse att man inte ska ta allt för givet. Livet är bara till låns, vissa får vara kvar längre i livet än andra. Livet ÄR orättvist... Kvinnan jag pratar om är SABINA! (läs om henne här: http://mittlivsabina74.blogspot.com/) För tre år sedan blev hon drabbad av en obotlig hudcancer, hon avled imorse 34 år UNG!! Hon var verkligen en kämpe som kämpade in i det sista!!! Hon efterlämnade sig två små underbara döttrar och en älskad sambo. Som sagt LIVET ÄR ORÄTTVIST!!

Ni kanske undrar varför jag sitter å grinar för att en kvinna jag inte känner...Men SABINA hade något speciellt, hon berörde!!

Sov gott söta ängel!!
Du har fått mig att tänka lite annorlunda på saker och ting i livet.
Man har bara ett liv....LEV DET!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0