Effektiv morgon...

Ebba började med att vakna halv sju imorse...jag bara vägrade å gå upp då. Så jag sov vidare från å till fram till TIO!! Det va skönt!! Det är ju så helt underbart nu när Ebbis börjar klara sig själv mer å mer...det är liksom inget pass hela tiden. Ibland går mina funderingar åt det hållet att jag nog inte vill ha några mer barn...det är ju så bekvämt som det är nu å det lär ju inte bli besvärligare. Fast ibland så blir man ju bara såååå bebis sugen!! Ja vi får se vad framtiden utvisar....man ska ju vara TVÅ för å skaffa barn. Jag får väl börja där då...

Nu kom jag in på helt fel samtalsämne men ändå...När jag hade gått upp i morse så fyllde jag bilen full med skräp som jag hade i förrådet (kartonger,adventsljustakar,en gammal dvd osv..) Åkte till tippen å slängde hela skiten!! Så nu har jag nästa hela förrådet å ställa flyttkartónger på...tänkte börja packa lite som sagt.

Sen var det godisäffären nästa...lördagsgodis!! En väldigt viktig detalj i Ebbas liv, det å fredagsmys! Hon plockar gladerligen i godis i påsen men det är inte vidare värstens mycke som äts upp. Står i skåpet å blir gammalt å hårt.

Står i valet å kvalet om jag ska åka till mamma eller om jag ska öppna böckerna....hmm tror att det lutar åt alternativ ett!

Å min jäkla fot...det gör såååå fucking ont idag alltså!! Den är öm å den har alla dess olika färger på sig...blå,gul, grön, lila!

Några tänkvärda citat:

Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex

Älska aldrig i en trädgård- Kärleken är blind men det är inte grannarna

Ingenting är värdefullare än denna dag

Allt detta hysteriska prat om ålder var gång jag själv blir ett år äldre blir ju alla andra det också

En kändis är en människa som gjort allt dör att bli berömd
och när hon väl blivit det använder hon solglasögon för att inte bli igenkänd

Ha en trevlig dag!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0