Vinkväll....

Ikväll blir det vin, mat å massa tjat med bästa vännen Hanna! Alltid lika kul...ska ta det lungt med vinet. Ska ju upp å jobba imöra. Börjar 9 så man ska ju köra bil ganska så tidigt om man säger så.

Lördagen började med en skön sovmorgon till klockan 10.30!! Underbart!!
Sen var jag med Fredrik å Ebba in till stan. Köpte lite kläder på rean å presenter till en viss kille som ska ha kalas imöra. Å sen käkade vi kinamat. Mums va det!

Annars har det inte hänt så mycket idag....städade lite på em.

Igår var vi på två skolavslutningar. På morgonen var vi i kyrkan med barnen som jag har haft på praktiken. Det var längesen jag fick tårar i ögonen för att barn sjöng. Åååå det va så underbart fint!!
Efter den skolavslutningen så var vi till Rosita. Där åt vi mat å fikade å hade det jättemysigt! All personal från Fageråsskolan var med.
Efter det kalaset var det dax för nästa. Min kusin Elin gick ur nian. Så då var vi hem till henne å åt lite mer mat å fikade.

Sen åkte vi hem å tog kvällen...inväntade vi Ebbas pappa som va iväg å spelade fotboll.

Nu kom Hanna!

Ha en bra kväll!

KRam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0