Veckan som gått...

Veckan har vart fullspäckad.
På torsdag hade vi gemensamhetsdag på Marieberg/Kristinehamn. Mysigt med fika å massa tjat. Sen va vi till skolan å gjorde iordning klassrummet. Det blev mysigt med ballonger å blommor! Sen var det bara å åka hem och börja städa inför fredagen...Gjorde verkligen en storstädning.
Fredag, examensdag. Champangefrukost hemma hos en klasskompis. Mysigt!! Vi fick våra betyg å sen var det mat i matsalen. Sen bar det iväg hem till Kil. Jag agerade chaufför till klockan va fem...sen va det FEST!! Vi var 9 stycken som va hemma hos mig. Alla hade inte möjlighet att åka med hit. Synd tycker jag...men vi hade roligt ändå. Vi åkte in till stan å gick ut på Koriander. Åxå vääääldigt trevligt!!
Lördag var vi uppe med tuppen skulle man kunna säga. 8 var vi uppe....några av mina nattgäster skulle med tåget som gick 9,40. När vi kom upp så hade söta Kim redan diskat å städat...go hon är! Jag var mer än tacksam!!! Skjutsade brudarna till stationen. Sa hej då....*snyft*.  Duschade å sen åkte jag å Kim in till stan. Kim skulle åka med ett tåg från KSD. Vi shoppade lite sen sa vi åxå hej då...men inte för alltid!! Kim är den som jag kommer ha mest kontakt med efter skolan...å så har man ju Fejjan å där har man koll på hela klassen...
Sen var det dax för 4-års kalas. Ebba fick sova kvar hos födelsedagsbarnet. Hon blev glad!!
Å nu var det fest....igen!! Skulle till Lene på 60 års kalas (30+30) Mycket lyckad fest måste jag säga. Så himla roligt. Inte så ofta man ser alla gamla goa vänner längre.

Å nu ska jag ta å fixa iordning mig för nu ska jag på ännu mer kalas. Ja inte fest utan 4-års kalas igen. Sen blir det till å röta i soffan med min lilla älskling!!!

Bilder kommer senare från helgens alla händelser.

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0