Så va måndag över..

Idag har jag:
*Latat mig framför tv:n (sett på film å käkat godis som va kvar sen helgen)
*Vart till IKEA (köpte hylla till v-rummet, ÄNTLIGEN!!!!)
*SKRUVAT (som alla säkert vet så måste man göra det med saker som man köpt på IKEA, men det va peace of cake (hur man nu stavar det??) för en som jag)
*Spelat match (säker vinst såklart...)
*Skruvat lite till å spikat lite.
*Målat en lådsats som jag åxå köpte på IKEA.
*Målat ännu mer...(togute möblerna åxå för dom såg ut som fan om man får skriva så?)
*Rensat i korgarna som ska stå i nya hyllan.
*Å nu sitter jag här med datorn...ska nog lägga mig snart å invänta en ny dag.
*Imorgon är det jobb igen. 14.30-21.00..... Längtar! Som sagt, jag trivs verkligen hur vra som helst.

KRAM på er mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0