Mysig tjejkväll, jobba bakis, 2-års kalas....

Lyckad kväll igår (ja på vissa delar iaf...men det behöver vi inte ta här) Mysigt med mat å vin med världens bästa Hanna. Vi tog oss en sväng ner till Killingen, det va okej med ganska mycket folk faktiskt. Jag drog hem i tid...skulle ju upp å jobba idag.

Fatta att jag har världens mest underbaraste jobb! Kom ju ganska så trött in till jobbet idag å man kan liksom lägga upp dagen precis hur man vill. Första två timmarna satt vi ute på baksidan i solen. Hoppade lite studsmatta....eller ja ganska mycket faktiskt. Man bara finns till där för de boende. Å dom ä ju bara så underbart charmiga. Var även till Maxis å handlade med en av de boende. Det va ju en upplevelse....  Förresten idag var det mitt första riktiga pass på schemat å det kändes helt okej. Har inte riktigt kommit in i det här med bildscheman än men det kommer väl. Tycker jag har fått ganska så bra kläm på det...

Efter jobbet idag så hämtade jag Ebba så åkte vi direkt till Oliwer som hade 2-års kalas. Han blev glad för presenterna tror jag iaf...

Nu ska det rötas i soffan...

Hej hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0