Herregud vilken dålig uppdatering....

Ja det är mycket att göra nu. Sista veckan i skolan, korpfotboll, städa hemma inför besöket på fredag, rensa ute i rabatten när det är fint väder, ut å gå, träna....ja listan är lång!!

Imorgon ska vi (klassen) vara funktionärer på Sär-skole DM. Ska bli roligt, håller tummarna för att det ska bli fint väder!

Har vart ut å gått idag å tränat lite pilates i förhoppning om att få bort träningsvärken å jag tror att jag lyckades. Känner mig lite mjukare i kroppen.
 
Har förövrigt idag inte gjort så mycket mer hemma.

Efter skolan idag var jag å Kim på stan lite. Kim åkte med mig till KSD från skolan. Det va en mysig em med lite shopping å fika. Maria joinade oss åxå...trevligt!!
 
Nu ska ja hoppa i sängen så jag orkar med morgondagen.

Avslutar med lite bilder...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0