Å så var det Torsdag...

Veckan har gått fort...som vanligt. Tiden går fort när man har roligt! För det har jag verkligen. Jag trivs verkligen så himla bra på nya jobbet. Hoppas hoppas hoppas jag får vara kvar längre efter sommaren.
På onsdag var jag på brandutbildning genom jobbet. Det va bra å kul att gå på. Man tänker liksom till en extra gång hur man har det i hemmet med brandutrustning. Måste verkligen bli bättre på detta nu.... Träffade även en gammal klasskamrat som gick på utbildningen jag precis avslutade. Hon hoppade av i början av utbildningen. Så vi var på brandutbildning tillsammans. Kul å träffas igen!!
Idag har jag jobbat. TRÅKIGT väder precis heeela dagen!! Det går liksom inte att göra så mycket med barnen när det regnar...tyvärr. Hoppas på att det blir bra väder imorgon för då är jag delvis ensam med tre barn. Å då måste man kunna vara ute! Ja ja det får bli morgondagens problem.
Efter jobbet imöra bär det av till Skillingmark. Vi ska fira midsommar med lite kompisar, deras föräldrar/svärföräldrar å barn så det blir från alla generationer. Ska bli mysigt! Kul även för Ebba att få lite kompisar att leka med. Kul för både henne å mig!

Så nu ska jag packa lite sen blir det dusch å sen blir det SÄNGEN!!!

Ha en bra midsommar!!

KRAM KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0