Skärpning Helena!!

Bloggtorka kan man kalla det för...eller åxå har jag helt enkelt inte velat/orkat.
Jag orkar inte skriva allt som har hänt i våra liv men något ska jag väl kunna få till...
*vi har vart ner till kusten på en liten semester. Min styvbror å hans lilla familj har husvagn där, så vi passade på att åka dit å slappa lite. Vi hade fint väder en dag iaf sen så var det mulet men det gjorde ju inte så mycket för då kunde man ju kolla lite i affärer å shoppa lite...

Annars har det inte hänt så mycket...Jobbar vääääldigt mycket nu. Å jag trivs fortfarande så himla bra. Hoppas verkligen på en fortsättning där. Det ser ljust ut för tillfället, men vi får väl se...det ska fler boende in därför behövs ju mer personal. Hoppas Hoppas...

Jag håller just nu på att kolla in olika resor till hösten. Är ju bara såååå sugen på att åka. Har ju lovat Ebba det så det ä ju bara att ge sig iväg. Först var tanken att vi skulle åka i december men då kommer det ju bebis...så då kan man ju inte åka. Ska ju bli faster igen. Så det blir nog i Oktober typ.... Kollar lite på Turkiet. Ska bli roligt, vi kommer bli ett helt gäng som åker iväg (troligtvis) delvis så ska nog Ebbas kusiner m familj med å så pappi såklart. Kanske några fler, vi får se. Det blir nog roligare om Ebba får lite kompisar med sig så slipper en annan vara med i polen hela dagarna. Från början var det tänkt att bara jag å Fredrik skulle åka med Ebba, men det ä ju roligare om man blir fler! Ja vi får se vad det blir..

Nä nu ska jag fortsätta att städa... Ebba har kusinen Nellie här å dom leker å har jätteroligt! Det skrattas HEEEELA tiden!

 Fnitterfior

 Kusiner <3

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0