Leeeeeeeeedig i TVÅ dagar!!!!

Å det ska bli så skönt! Jag känner mig just nu sliten särskilt när man vet att man ska jobba fredag, lördag å söndag. Men det är sista helgen jag jobbar på mitt sommarschema, det ska bli underbart skönt att slippa jobba nån helg sen...

Sitter just nu å smuttar på ett glas rött...det är väl tredje eller fjärde jag ä inne på. Va gör man inte för att pigga upp sin ensamhet...Nä jag är inte bitter, bara lite besviken. Men det blir nog bra en vacker dag.  Som sagt jag värmer upp lite inför morgondagens fest. Det blir utgång i stan, sommar playa! Ska bli roligt, hoppas bara på att det inte blir repris från i lördags. Det ska nog gå bra, har lite mer tid på mig imorgon...alltså jag ska inte inta alkoholen så fort som det blev i lördags. Men men nån gång ska väl en annan dricka för mycket åxå. Men det får inte bli för mycket av det goda...

Nu funderar jag starkt på att gå å lägga mig. Ebbis ligger brevid mig här i soffan å snaaaaarkar.Zzzzzzzz
Ska bara bära in henne till sin säng sen blir det sängen för mig å.

Skåååååål på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0