Ja vad ska man säga.....

På sommaren hinner man inte mycket för då tar man igen allt det sociala som man inte hunnit med på vintern när man sitter inne å uvar. Det är dålig uppdatering på bloggen, dåligt med träning...känner mig allmänt slö... Kom  igen nu Helena! Ryck upp dig nu!! Men kvällarna bara springer förbi...man umgås med goa vänner å Ebba leker å har kul. Ja man ska väl njuta av sommaren och värmen....träning får man väl ta tag i längre fram. Men jag känner att jag MÅSTE...det känns at man inte tränat på ett tag nu.

Idag har vi inte gjort så mycket, tagit dagen som den kommer. Scrappade klart korten som min kusin skulle komma förbi å hämta. Sen bakade vi en kaka, vinbärskaka med maräng på. Mumms va go den blev!

På em var vi ner till Jonas mamma å badade i poolen. Det va skönt! Efter det var vi till Putte å Sandra å tölade lite. Sandra skulle spela nere vid fryken ikväll. Skulle velat se det men det blir ju fler gånger.

Nu ska vi läsa go natt saga sen blir det natta.

PussPuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0