Ja jag bloggar väl lite då...

Sitter på jobbet. Jobbar natt idag, går av 13,00 imöra! Det är ett par timmar kvar...

Det har väl inte hänt sådär jättemycket de senaste dagarna...Har städat å plockat lite hemma.

Igår var vi till Ebbas kusiner å kollade in deras nya hus som dom håller på att renovera om...det blir jättefint!!

Imorgon efter jobbet ska jag hämta Ebbis sen ska vi hem å grejja lite. Senare på em ska vi äntligen iväg å se på Anders å Majas lilla underverk! Han är ju bara såååå söt den lilla "minimajsen"!! Ska bli mysigt att snoooosa!!

Å så blir det inget "Morden i Midsommer" idag heller...Vem fan bryr sig om Viktoria fyller år. Vi har sett detta nu i flera års tid...samma skit varje år. Det enda som ska bli roligt å se nu är om Daniel äntligen får vara med på firandet. Det hoppas jag ju verkligen...dom ska ju trotts allt gifta sig.  Nä dom kunde väl sänt firandet på 2:an så behövde inte "Morden" utgå...

Nu ska jag ta mig en smörgås...tror jag hungrar ihjäl snart!

Ha de gött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Becca

Gud kom på att jag är ju inne och läser lite titt som tätt på din blogg men aldrig skrivit nån kommentar.. buu för mej. Hur va de att se bebisen? Något namn ännu?

kram Becki

2009-07-18 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0