Hallå Hej!!

Så har man jobbat klart för den här helgen då....skönt! Imorgon ä jag ledig. Går inte på föräns på tisdag em.

Har städat å rensat på Ebbas rum idag. Har tagit bort en massa leksaker som inte används, dom ska ut i förrådet. Det blev ganska mycket plats...men inte länge till för jag ska göra iordning mitt gamla dockskåp. Tror att Ebba kommer bli överlycklig.Hon älskar att sitta å leka med småsaker, grejja å dona. Ska försöka bli klar med det i veckan.

Har börjat med träningen igen...välbehövligt!! Tredje dagen i rad nu. Hoppas på att man orkar hänga i.

Vi är nu såååå nära att beställa resa till Turkiet. Vi ska kolla nu i början av veckan om det finns biljetter till det hotellet vi har tänkt oss. Å jag håller tummarna!!! Skulle va så skönt att få det klart.

Nä nu ska jag ta natta. Det ska bli sååååå skönt att inte behöva ställa klockan imöra. Då blir man väl väckt av något annat istället....fast jag får nog ställaklockan ändå så man inte sover för länge så man missar hela den lediga dagen.

Hej Svejs på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0