Utmanad!

Söta Malin har utmanat mig....(rolig å annorlunda!!)

Regler: Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.





Underbar bild!! En av mina favoriter. Här är Ebba EN vecka....så LITEN å så SÖT!! Längtar efter den där tiden, mer än någonsin kan jag säga. Säger inte att det inte är underbart nu mä men att ha en liten bebis är något visst.....

Jag utmanar:
Jessica
Elin
Anna
Marie
Karin
Sandra

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag antog denna utmaning med... Den var riktigt rolig!

2009-02-07 @ 16:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0