Söndag...

Inte vilken söndag som helst...denna söndag är ingen ÅNGESTSÖNDAG!! Lov i en vecka!!! Underbart....

Idag har jag vart till IKEA en sväng...kollade läget inför flytten. Jag köpte BARA ett paket doftljus å plastglas till Ebbas dockservis. Inte dåligt att bara köpa så lite saker...men men har man inte mer pengar så kan man inte handla så mycket mer...

Pluggar gör jag ju inemellanåt åxå...men det går trögt. Fast jag har ju kommit en ganska så bra bit på väg.

Imorgon får jag sova huuuur läääänge jag vill!!!! Fast jag ska nog ändå ställa klockan för att vara på den säkra sidan att komma upp å plugga lite.

Nu blir det BECK å godisskålen!! Å krypa ner under täcket i soffan.

KrAm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0