Så var det snart FREDAG!!

Å HELG!!!
Ja det ska bli så skönt med helg...jag ska vila upp ÖRONEN hela helgen å hela veckan, för sen ska jag ha Ebbis i TRE veckor utan byte till pappa. Han ska på semester....lycko han liksom!!

Å så är det ju TJEJFEST i helgen åxå...det ska bli såå roligt! Ska in till stan imöra eller på lördag å inhandla lite saker. Ska ha en t-shirt/linne. Svart nagellack. Röda strumpbyxor/leggings. Rock´n Roll!!!

Imorgon blir det nog pulkabacken om det inte är för dåligt väder...

Nä nu ska jag nog sova.

Kramiz!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag letade efter röda men hittade inga... Fick bli blanka svarta istället... Men det duger det med!

2009-02-20 @ 16:29:54
Postat av: silly

RÖDA STRUMPBYXOR!? oh herregud du måste driva! Försvinner vettet samtidigt som man förlorar allt annat när man föder ett barn? Satsa på en cool tröja som e "rock n roll" & ha ett par svarta legins!

2009-02-20 @ 16:41:58
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0