Plugg, semla, jobb...

Ja jag hann  med ganska mycke på alla uppgifter igår. Är nästan klar med autismtentan. Å så är jag nästan klar med ett kompendie vi fick med frågor till... Började lite smått ,med juridik uppgifterna men där tog det stopp!! Å va tråkigt å ointressant ämne... Ja jag har ju hoppat lite mellan alla uppgifter för det går liksom inte å hålla på med ett å samma hela tiden.

Fettisdagen idag...ska man köpa en semla bara för att??? Nä jag spar den nog till en annan dag... Man behöver ju inte köpa bara för att liksom.

Ska jobba kväll idag. Tre-nio....å så ska jag jobba tis, ons, tors å sen fredag jobbar jag dag...börjar SEX (öppnar) SEN är jag ledig!!

Igår kväll va det Kary Kay ute på Zakrisdal...GIVANDE!! Efter jag är klar med ALLA uppgifter i skolan som ska in så ska jag köra på...

Jag känner att jag laddar upp inför TRE hela veckor ENSAM med Ebbis. På fredag åker Fredrik på semester i tre veckor...Inte för att jag klagar men Ebbis är i en MYCKE jobbig ålder just nu. Det ska gnällas å grina å brakas HELA tiden...det tar på en kan jag säga. Men jag ska väl klara det här...

Nä nu ska jag plugga lite...

Förresten.....ÄNTLIGEN ska dom få gifta sig. Ja jag pratar om VIKTORIA å DANIEL!! Herregud vilken lång tid det tagit...ska bli roligt å få se på ett svenskt kungabröllop!!

Hej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0