Kalas 3 av 4 avklarat!!

Bara ett kvar... Imorgon ska Ebbis ha kalas hos sin pappa. Sen är det ÖVER!! Känns som jag har bakat tårtot till förbannelse den här veckan. Fast jag tycker ju att det är väldigt roligt på samma gång. Det är bara så tråkigt när man inte kan ha kalsen hemma eftersom vi bor så trångt, därför måste man ju hela tiden dra på alla saker.

Iaf här kommer några bilder på tårtorna från den gångna veckan:



Första tårtan jag gjorde var till kalaset vi hade hos mamma.... Hello Kitty!!



Denna tårta var åxå till kalaset hos mamma... Barbie tårta!!!



Tårtan jag gjorde till idag...en större variant än den första Kitty jag gjorde.



KAKOR!!!!



MERA KAKOR!!!!

Har precis gjort iordning den sista tårtan som ska va till kalaset imöra....puh äntligen över!
Det blir ju så stökigt när man bakar så.....MYCKE disk!!

Kommentarer
Postat av: Fru S

Inponerad över tårtorna!!!

2009-02-09 @ 07:50:39
Postat av: Fru S

Imponerad över tårtorna!

2009-02-09 @ 07:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0