Jaha vad ska man göra nu då??

Är nyss hemkommen från stan...har shoppat lite. Blev lite smågrejer inhandlat. Hittade ett par svarta stretchjeans för 40 KRONOR!!! Hoppas bara dom passar, köpte dom utan att prova, det var för lång kö...men va fan 40 spänn spelar väl kvitt.
Å så köpte jag ju äntligen en skinnjacka till Ebbis...SÖT!! Hade en rabattkupong på 30% som jag kunde utnyttja!! Nu ska bara jag få tag i en åxå...Det blir till veckan när lönen trillar in!

Fick ett sms imorse att tjejfesten ikväll ä INSTÄLLD...Fia stackarn hade blivit magsjuk. Så vad gör nu??
Det får nog bli Melodifestivalen å ett par cider....å så KANSKE jag pluggar lite åxå på tentan. MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!!
Det blir iaf fest i mars istället så då har jag ju kläder tillsdess iaf, inhandlade en t-shirt å RÖDA leggings idag! Å svart nagellack åxå såklart...

Nä nu ska jag städa lite å sen SKA jag plugga!!

Ha en bra lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0