Jaha så var det snart onsdag...

En dag kvar i skolan sen är man ledig i 11 dagar....eller ja ledig å ledig har en hel hög med uppgifter som ska in. Men jag har bestämt mig för att det är vissa av uppgifterna som jag ska lägga ner mer energi å tid på än andra. Har en tenta å den är absolut viktigast!! Sen har jag några frågor till ett kompendie som ska göras, så de två grejerna kommer jag att lägga mest energi på sen tar jag det andra som det kommer. Det får bli som det blir...

Annars har vi inte gjort så mycket idag jag å Ebbis...mer än att jag har pluggat å Ebba sett på MAMMA MIA! (BARA en gång faktiskt) Det har vart en till här å kollat på lägenheten å om dom får ta den så kommer dom vilja ha den i mitten av MARS eller 1 april. Å då kan jag säga att jag kommer å bli stressad...Men jag har ringt å kollat upp med hon som har den lägenheten som jag ska ha,  och hon kan flytta ut tidigare för den lägenheten hon ska ha står tom! Tjihooooo!!! Jag bara längtar tills jag får flytta.

Nä nu ska jag lägga mig å sova...har inte vart annat än trött hela veckan.

Pöss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0