Ja vad ska man säga...

Mår piss just för för tillfället....Har för många tankar i mitt huvud. Hur ska man bli av med dom?? Har vart hemma idag, orkade inte gå upp imorse, sov till klockan 12. Hela eftermiddan har jag vart snurrig i huvudet, blir nog hemma imorgon åxå.... Var upp till Ebba en sväng ikväll, hon hade kalas hos sin pappa å jag hade kakorna å tårtan så ja blev kvar å tölade lite när jag lämnade dom. Efter kalaset så la jag å Ebbisen oss i soffan å myste lite tills hon somnade. Så åkte jag hem å nu ligger jag i soffan å vilar.

Jag vill ha ny energi! Vet inte vart jag ska hitta den men... Känner att jag håller på att tappa allt igen som jag byggt upp den sista tiden. F*n hur svårt ska det va??? Varför ska man vara en grubblare...som ska tänka, vrida å vända på allt hela tiden.

Nä nu ska jag försöka ta mig i kragen....kanske lägga mig å sova?!?

Hej så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0