Hemma idag mä..

Ja det fick bli så, kunde inte somna inatt....så jag kunde räkna ut att jag inte skulle orka gå upp.

Ä nyduschad å ska snart ta på mig å gå ut å gå. Tror jag ska ta med mig kameran å ta lite fina naturbilder, tycker det är så fint nu när snön ligger så fint.
Hoppas att man blir lite piggare av att gå ut å gå...få lite frisk luft å kanske rensa tankarna lite. Tror det kan behövas.

Har ju den där jäkla tentan som ligger över mig åxå....men jag kanske får lite ny energi efter jag vart ut. Vem vet. Det skulle ju vara skönt om den blev klar idag....för det ligger nämligen en ny tenta å väntar på mig. Den ska inte vara klar förräns 27: men jag vill ha klar den så fort som möjligt så man kan vara HELT LEDIG v9.....Sportlov! Den andra tentan gruvar jag mig åxå för...AUTISM. Intressant, men det är bara tre frågor å då är det så svårt att veta hur mycket läraren vill ha. Har så svårt att få ihop mycke text eller en bra sammanhållande text....ja jag får nog ta tag i det nu!!!

Nä nu ska jag klä mig å gå ut å promenera lite....ska ta vägen förbi svägerskan! Kanske hon vill mä ut å gå. Ska bli så skönt när vi flyttar lite närmare dom både för mig å Ebbis. Då har jag någon i närheten som säkert gärna vill ta sköna kvällspromenader å Ebbis som har sin favvo kusin som granne (nästan iaf)

Ha en bra dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0