Hela veckan framför sig....

Ännu en ny vecka. Idag var det dax för skolan igen. Känns som det går fort nu, det är snart dax för praktik igen å efter den så är det inte länge kvar förräns jag slutar skolan.

Efter skolan var jag å handlade lite snabbt innan jag hämtade Ebba. Vi åkte hem en sväng innan vi skulle iväg å kolla på en lägenhet. Den var helt okej, så imorgon ska jag ringa å tinga den!! Så skönt med altan, gräsmatta å lekparken som GRANNE!!!! Perfekt!!! Hoppas bara att hundlukten försvinner innan jag ska flytta in. Jag vill flytta NUUUUU!!!!

Har plockat lite här hemma, måste ju städa lite. Ebbis fyller ju år på onsdag, 4ÅR!!!! Mammas lilla skrutta  blir STOR!!!! Fast vi ska inte va hemma å ha kalas. På onsdag ska hon ha kalas hos sin pappa å sen på söndag ska vi till pappa å fira Ebba, broder å Nellie. Igår hade vi kalas hos mamma, Ebba va nöjd med alla presenter.

Måste börja på psykologitentan som ska in snart, men jag har liksom inte motivationen just nu. Den ska ju trotts allt inte va inne förräns den 12 feb.....men det skulle ju vara roligt om man började i TID nån gång!!!

Söv Gött!!!!


KRAAAAAAAM!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har antagit utmaningen, så nu ligger den ute på min blogg! Hoppas allt är bra med er.

2009-02-03 @ 10:45:16
Postat av: AnnaMalin

Hej tjejen! Utmaning tilldelat dig finns på min blogg :P Kram!

2009-02-04 @ 16:49:42
URL: http://annamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0