Go morgon...eller go middag?!?

För precis 46 minuter sen vaknade jag. Skönt med sovmorgon!!

Ligger i sängen med datorn i knät.... å bloggar.

Har en massa MÅSTEN idag....men jag vet inte hur det kommer att gå.

Mina MÅSTEN idag:
*Diska! (går ju fort bara man gör de...)
*Städa! (har ju scrappat å då ser det ut ska ni veta...)
*Handla (bara det nödvändigaste, mjölk är viktigt att ha för Ebbis lever på o´boy!! Å så ska vi ju köpa FREDAGSMYYYYYS såklart)
*Köpa presentkort (ja tro det eller ej men jag ska köpa presentkort på SYSTEMET, min kusin fyller 20 i helgen å istället för att komma med blommor så tror jag att HAN uppskattar detta mer...)
*Hämta Ebbis!!! (det är nog det av alla MÅSTEN som jag mest av allt vill göra idag....LÄNGTAR efter mitt hjärta!!!)

Ni kanske inte tycker att det är så många måsten men i MIN värld just nu så är det STORA uppgifter att göra...när man knappt orkar upp ur sängen.

Ikväll blir det FREDAGSMYS!!! Har inte bestämt vad det blir för mat än men det får Ebbis vara med å bestämma...
Det blir Let´s dance...Ebbis favvo program!

Nä nu ska jag försöka rycka upp mig...å göra mina MÅSTEN!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0