Go morgon på er!!

Kom i säng lite sent inatt...eller ska man säga imorse. Tänker inte ens säga NÄR ögonen korkade ihop. Har såååå svårt att somna nu för tiden...det är mycke i huvudet nu. Känns som man aldrig kommer bli klar med skolarbetena, å så jobbar man. Har jobbat kväll tis, ons å så ska jag iväg idag å jobba kväll. Sen öppnar jag till möran....börjar SEX!!! Jag har iaf hunnit med lite av skolarbetena. Jag har ju prioriterat det som ä viktigast...å det är ju tentan i AUTISM å ett kompendie med frågor vi fick i Lärande å färdighetsträning har även en tena som ska göras i detta ämne men den ska inte vara inne förräns nästa vecka så den tar vi DÅ. Har två andra uppgifter åxå men det är i ämnen vi inte får betyg i så det tar jag inte på så fullt allvar.

Nä nu ska jag försöka skriva in lite i first class å skicka iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0